blog-salon-frumusete

Norme de igiena in salon de infrumusetare

Relaxarea restrictiilor din 15 mai, dupa o perioada dificila si neplacuta pentru industria saloanelor de infrumusetare, a adus pentru acestea noi responsabilitati si masuri suplimentare de igiena, atat pentru angajati, cat si pentru clientii saloanelor.

Din 15 mai, ca restul centrelor de infrumusetare, si Bella Chic Studio si-a redeschis usile catre rasfat si ingrijire, dar mai constiinciosi si mai responsabili pentru ca suntem de parere ca cel mai bine este să previi, decât să tratezi.

Ne dorim ca cei care aleg serviciile Bella Chic si care ne-au ramas alaturi atatia ani, să cunoască toate regulile de igienă pe care le-am adoptat si respectat cu strictețe de la redeschiderea salonului. Prin urmare, am creat o listă cu principalele norme de siguranță și prevenție pe care le vom respecta, deoarece pentru noi, sănătatea clienților și a echipei este pe primul loc.

Principalele norme de igiena la Bella Chic Studio!

Este foarte important ca intr-un salon de cosmetica sa se respecte, cu rigurozitate, fiecare regula de curatare si dezinfectare deoarece este locul unde exista permanent contact direct intre client si personal.

dezinfectare ustensile

In contextul actual, buna functionare a unui centru de infrumusetare are la baza urmatoarele prioritati: curatenia, dezinfectia si sterilizarea ustensilelor de lucru, purtarea unui echipament curat de catre personal, cat si igiena personala.

  • Accesul la serviciile salonului se realizeaza intotdeauna cu programare prealabila, pentru a evita astfel aglomerarea salonului. In incinta salonului se asigura o suprafata minima de 4 mp pentru fiecare client si o distanta minima de 2 m, intre oricare 2 persoane apropiate;
  • Personalul salonului are obligatia de a purta in permanenta echipament complet format din manusi si masca, iar după fiecare client se va proceda la dezinfectarea ustensilelor si a suprafețelor de lucru.
  • Fiecare zona de lucru din salon este prevazuta cu solutii dezinfectante pentru instrumente si suprafețe. Dupa fiecare client, zona de lucru precum si instrumentele folosite (forfecute, pensule, pensete, instrumente de coafat, aparatele de aplicare a tratamentelor etc.) vor fi dezinfectate (termic si chimic) conform prevederilor legale in vigoare.
  • Se inlocuiesc si se arunca produsele folosite pe parcursul serviciilor si tratamentelor: dischete, pansamente, buretei, cearceaf de unica folosinta, halate si bonete, betisoare etc.
  • Sterilizarea se realizeaza numai cu aparate de sterilizare autorizate si avizate (cu vapori de apa saturati sub presiune sau cu aer cald).
  • Pentru dezinfectarea ustensilelor de coafor se vor folosi dezinfectanti pe baza de alcool si clor
  • Instrumentarul care necesita sterilizare trebuie sa fie impachetat individual sau in seturi, in ambalaje aprobate pentru sterilizare, si care vor fi utilizate pentru o singură procedura.
  • Echipamentul electric, care nu poate fi imersat in lichid, trebuie curatat prin stergere si pulverizat cu un produs biocid.
  • Toate materialele, instrumentele, accesoriile si echipamentele de unica folosinta se folosesc pentru un singur client.
  • Salonul se curata zilnic, la sfarsitul sau la inceputul programului de lucru si ori de cate ori este necesar, de catre personal calificat: de la pardoseala, manerele usilor, spatiile de lucru şi respectiv dezinfectarea instrumentarului specific

Suntem foarte incantati atunci cand salonul nostru este plin de fete multumite si zambitoare in urma serviciilor oferite de profesionistii Bella Chic! Insa, trebuie sa ramanem responsabili pentru ca voi sa va simtit in siguranta in permanenta!

La Bella Chic avem grija si de sanatatea ta, nu numai de frumusetea ta! Alege cu incredere serviciul dorit si te asteptam sa te lasi rasfatata de catre specialisti!

Write a Reply or Comment

Your email address will not be published.